1. Вебінар, 26.09.23 «Діагностика та механізм
подолання освітніх втрат»
2. Вебінар «STEM: де наука зустрічає технології та креативність» (25.11.23)
3. Курси за проблемою «Роль та можливості педагогічних
працівників щодо психоемоційної підтримки дітей в умовах дистанційного навчання
в період війни» (01.11.23)
4. М/о вчителів початкових класів (жовтень) «Дистанційне
навчання. Освітнє середовище як головний
чинник розвитку особистості учня».
5. ММО (жовтень) «Творчо працюємо та ділимося
досвідом».
6. Тренінг «"STEM-майстерня: Науково-методичні
засади сучасного STEM-уроку в умовах змішаного навчання" (07.11.23)
7. Онлайн – лекція «"Гендерна чутливість в
STEM-освіті"» (14.11.23)
8. Участь у Всеукраїнському конкурсі “Кращий
гендерночутливий STEM-урок”
9. Вебінар «STEM – освіта та гендерні стереотипи» (29.11.23) 1 год.
10. Регіональний
тренінг «ДІЗНайся: про дистанційне і змішане навчання» ( 18.12.23)
11. Регіональний
тренінг «ДІЗНайся: про дистанційне і змішане навчання. Практичні аспекти»
(22.12.23)
12. Тренінг «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» 21–22 .12.
13. Науково – практичний семінар «Нейроігри в арсеналі корекційного педагога» (20.12.23)
14. ШМО на тему “Інформаційно - технічне забезпечення
виховного процесу класним керівником в умовах діджиталізації суспільства”
(04.01.24)
15. Виступ на м/о Із власного досвіду “Демонстрація
різних інтерактивних онлайн-ігор до уроків у початковій школі“
16. Пройшла навчання у межах проведення
Всеукраїнського конкурсу «Кращий гердерночутливий STEM – урок» відповідно до
освітньої програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Теорія і
практика STEM
– освіти в Україні» (19.12.23)
17. Вебінар на тему "Індивідуальна форма навчання
в системі "Єдина школа" - робота з оновленим функціоналом".
(13.02)
18. Освіторія. Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат
у початковій школі (04.03.24)
19. Тренінг «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат» ( 25.03 , 26.03. та 01.04)
20. Вебінар за темою «Початкова освіта як старт
життєвого успіху» (14.03.24)
Немає коментарів:
Дописати коментар